Každá loď se musí každé jaro opravovat, protože plná sezóna, slunce a slaná voda se na ní během roku hodně podepsaly. No a u těch dřevěných to platí dvojnásob, tak se podívejte, jak probíhá jaro na La Grace. Rozhodně je teď jako nová a připravená na další námořníky!
20.2. 2017
Naše kráska je konečně z vody, ale jsou to nervy! Doteď jsme upravovali vnitřek, máme nové nerezové nádrže anebo nové skříňky v kajutách. Teď začnou práce pod čarou ponoru…
22.2.
A už zase opravujeme trup – dřevěná loď je věčná skládačka a nikdy nekončící práce! Po mých zkušenostech jsem přesvědčen, že na slavné Victorii nebylo ani jedno současné prkno u Trafalgaru 😀
26.2.
A první nová prkna jsou na místě! 6 let a 50.000NM se na některých prknech na La Grace podepsalo řádně.
27.2
A díry se plní fošnami…
28.2
Pracovalo se celý víkend a díry v trupu úspěšně zarůstají dřevem. Na této fotce je vidět železné svázáni trupu pod vodoryskou, které bude sloužit jako stabilizátor houpání. Malý dárek těm, co mají strach ze zvracení. Pokud se to podaří udělat dobře, tak houpání se sníží až o 33%
4.3.
Natíráme a jde nám to dobře. I práce se železem jde od ruky! A generálka hřídele už je taky skoro u konce.
10.3.
Poslední prkna na svých místech, jde se natírat. Máme na to týden 🙂
15.3.
Už se blížíme do finále!
22.3.
Konečně je hotovo a nadešel den D! Všechno dopadlo dobře a La Grace se zase houpe na moři.